12.09.2025

ДСНС і Stalker 2 випустили відео про мінну безпеку за інсайтами Rating Group і UNICEF

Скріншот з відео ДСНС України

Інсайти Rating Group - в основі ефективної реклами про мінну безпеку!

ДСНС України та GSC Game World (творці серії Stalker) випустили відео, де головний герой Stalker 2 Скіф демонструє основи мінної безпеки. Як кажуть у ДСНС, відео враховує результати дослідження мінної безпеки серед українських підлітків від Rating Group і UNICEF (2024). Дослідницьку частину виконувала лабораторія Rating Lab: тоді команда розробила авторський тест на мінну безпеку й опитала понад 25 тисяч українських підлітків і їхніх батьків.

За результатами дослідження, хлопці віком 14-15 і 16-17 років - це найбільші групи ризику в контексті вибухонебезпечних предметів. Серед іншого це пов'язано з характерними хобі хлопців-підлітків: комп'ютерними іграми та дотичним медіаконтентом, що дещо віддаляє від уявлення про реальні ризики. ДСНС і творці Stalker 2 врахували ці дані та змогли ефективно подати інформацію.

"Бути сміливим, сталкере, - це бути обачним", - з відео ДСНС/S.T.A.L.K.E.R.

Більше інформації:

Methodology