Про Rating Group
Rating Group — одна з найбільших дослідницьких інституцій України, яка на ринку з 2008 року
Компанія зареєстрована в Україні та має значний досвід проведення соціологічних опитувань в Україні та за кордоном, зокрема й після початку повномасштабного російського вторгнення.
До групи входять: Соціологічна група Рейтинг, дослідницька лабораторія Rating Lab, платформа Rating Online та Rating Call Center.
Клієнтами Rating Group є політичні партії та політики, державні органи, неурядові й громадські організації, ЗМІ та бізнес. У досвіді компанії є проведення опитувань для міжнародних організацій, таких як UNICEF, USAID, Міжнародний республіканський інститут, Уряд Канади, Світовий банк, Національний фонд демократії, університети Польщі, Данії, Швейцарії та інших країн.
Місія
Rating Group проводить дослідження, які стають основою для інформованих системних рішень. Це дослідження за міжнародними стандартами, які допомагають урядам, бізнесу та громадським організаціям краще розуміти суспільство.
Історія компанії
2008
Заснування Rating Group. Ігор Тищенко й Олексій Антипович формують компанію – нового й амбітного гравця на ринку соціальних досліджень.
2010
Відкриття офісу в Києві; Проведення перших місцевих екзит-полів; Долучення до Соціологічної асоціації України.
2012
Перший національний екзит-пол проведено на парламентських виборах.
2014
Міжнародні екзит-поли на парламентських виборах спільно з Baltic Surveys / The Gallup Organization. Дослідження демонструє, що Rating Group, українська компанія, відповідає високим міжнародним стандартам.
2015
Започаткували щорічне Муніципальне опитування Міжнародного республіканського інституту (IRI), що охоплює всі обласні центри України. Пізніше дослідження стане важливим методом оцінки розвитку місцевого добробуту.
2016
Проведення 1000 фокус-груп, що стало "ювілейним" досягненням компанії.
2017
Створення власної мережі CAPI-досліджень (офлайн-опитувань з використанням планшета). Використовується 500 планшетів з власним програмним забезпеченням “EPOLL”.
2019
Провели міжнародні екзит-поли на президентських виборах спільно з Baltic Surveys / The Gallup Organization. Результати демонструють високу точність і майже повністю збігаються з фактичним результатом.
2020
Всесвітня пандемія COVID-19 сильно зменшує можливість проводити соціальні опитування. У відповідь на це Rating Group запускає власний професійний кол-центр. Активно розвивається інструмент CATI (телефонні опитування).
2021
Заснування Rating Lab – дослідницької лабораторії, яка об'єднала науковців та експертів із різних сфер: соціологія, політології, міжгалузевої аналітики. Активно розвивається дослідницький напрям і розробка власних соціометричних і психометричних інструментів.
2022
Початок серії досліджень громадської думки українців під час повномасштабної війни (перша хвиля проведена на третій день з початку повномасштабного вторгнення). Ці хвилі профінансовані власним коштом.
2023
Запуск комбінованих опитувань CATI-CAWI й платформи Rating Online (понад 60 тис. онлайн-анкет за рік). Перший рейтинг регіонів України за Індексом місцевого благополуччя від Rating Lab.
2024
Перша українська організація в WAPOR і єдиний представник України на щорічній світовій конференції в Сеулі. Розробили авторський тест на мінну безпеку для UNICEF, опитали понад 25000 батьків і їхніх дітей.
2025
Вступ до міжнародної асоціації ESOMAR. Rating Group долучається до International Social Survey Programme та стає офіційним представником ISSP в Україні.
2008
Заснування Rating Group. Ігор Тищенко й Олексій Антипович формують компанію – нового й амбітного гравця на ринку соціальних досліджень.
2010
Відкриття офісу в Києві; Проведення перших місцевих екзит-полів; Долучення до Соціологічної асоціації України.
2012
Перший національний екзит-пол проведено на парламентських виборах.
2014
Міжнародні екзит-поли на парламентських виборах спільно з Baltic Surveys / The Gallup Organization. Дослідження демонструє, що Rating Group відповідає високим міжнародним стандартам.
2015
Започаткували щорічне Муніципальне опитування Міжнародного республіканського інституту (IRI), що охоплює всі обласні центри України. Пізніше дослідження стане важливим методом оцінки розвитку місцевого самоврядування.
2016
Проведення 1000 фокус-груп, що стало "ювілейним" досягненням компанії.
2017
Створення власної мережі CAPI-досліджень (офлайн-опитувань з використанням планшета). Використовується 500 планшетів з власним програмним забезпеченням “EPOLL”.
2019
Провели міжнародні екзит-поли на президентських виборах спільно з Baltic Surveys / The Gallup Organization. Результати демонструють високу точність і майже повністю збігаються з фактичним результатом.
2020
Всесвітня пандемія COVID-19 сильно зменшує можливість проводити опитування. У відповідь на це Rating Group запускає власний професійний кол-центр. Активно розвивається інструмент CATI (телефонні опитування).
2021
Заснування Rating Lab – дослідницької лабораторії, яка об'єднала науковців та експертів із різних сфер: соціології, політології, міжгалузевої аналітики. Активно розвивається дослідницький напрям і розробка власних соціометричних і психометричних інструментів.
2022
Початок серії досліджень громадської думки українців під час повномасштабної війни (перша хвиля проведена на третій день з початку повномасштабного вторгнення). Ці хвилі профінансовані власним коштом.
2023
Запуск комбінованих опитувань CATI-CAWI й платформи Rating Online (понад 60 тис. онлайн-анкет за рік). Перший рейтинг регіонів України за Індексом місцевого благополуччя від Rating Lab.
2024
Перша українська організація в WAPOR і єдиний представник України на щорічній світовій конференції в Сеулі. Розробили авторський тест на мінну безпеку для UNICEF, опитали понад 25000 батьків і їхніх дітей.
2025
Вступ до міжнародної асоціації ESOMAR. Rating Group долучається до International Social Survey Programme та стає офіційним представником ISSP в Україні.
Команда Rating Group





















