CATI

CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing) – це телефонне опитування власним кол-центром Rating Group. Це про швидкість збору даних і надійну, репрезентативну вибірку.
Система і вибірка
CATI-вибірка буває двох видів: загальна репрезентативна та цільова.
Загальна репрезентативна вибірка
Загальна репрезентативна вибірка демонструє погляди населення України, області тощо. Така вибірка є випадковою і формується за допомогою випадкової генерації номерів (RDD – random digit dialing). Це забезпечує рівну можливість потрапити в опитування громадянам в усіх регіонах, де на момент дослідження буде український мобільний зв’язок. Отримані результати можуть бути зважені з використанням останньої наявної демографічної статистики України за даними Держстату від 01.01.2022 (https://www.ukrstat.gov.ua/).
Rating Group використовує програмне забезпечення ViciDial, яке належить нашій компанії і забезпечує різноманітні режими набору номерів (включно з IVR) і дзвінки з випадковим набором цифр (RDD). Кол-центр досягає випадкової вибірки за допомогою програмного забезпечення, яке випадковим чином генерує українські номери мобільних телефонів за кодами трьох найбільших мобільних операторів України: КИЇВСТАР, VODAFONE Україна та LIFECELL.
Цільова вибірка
Використовується тоді, коли потрібно дізнатися погляди якоїсь конкретної категорії населення (наприклад, батьків дітей, які зараз навчаються в молодших класах). На перших цільова вибірка будується так само, як загальна репрезентативна вибірка. Але під час дзвінка на випадковий номер відбувається скринінг: оператор задає респонденту кілька запитань-фільтрів. Якщо респондент відповідає критеріям цільової групи, він/вона потрапляє до цільової вибірки (опитування продовжується). Якщо ж респондент не відповідає критеріям, тоді він/вона не потрапляє до вибірки (розмова завершується).
Контроль якості
Rating Group проводить логічні перевірки набору даних та контролює аудіо інтерв'ю як онлайн, так і в записі. Ми розробили комплексну систему моніторингу та підвищення ефективності наших інтерв'юерів. Вона включає регулярні оцінки за допомогою карт якості та тренінги з метою вдосконалення їхніх навичок та кваліфікації. Зокрема, передбачено такі заходи:
На основі результатів оцінки застосовуються коригувальні заходи. Якщо виявлені критичні помилки, це призводить до виключення інтерв'ю з набору даних і проведення додаткового навчання та перевірок для оператора. Окрім цього, щонайменше 10% завершених анкет перевіряються контролерами шляхом прослуховування аудіозапису.
Для валідування даних дослідження Rating Group використовує процедури контролю якості відповідей респондентів за допомогою кореляційного аналізу. Перша процедура полягає в конструюванні шкали "якості відповідей", де контролюється час проходження респондентом анкети, варіативність його відповідей, щоб уникнути наскрізного проходження анкети та додавання в опитувальник питання-перевірки на уважність. Друга процедура передбачає перевірку наявності статистично значимих кореляційних зв'язків між даними різних хвиль опитувань.
Безпека та захист даних
Rating Group дотримується всіх національних законів і норм щодо конфіденційності та GDPR. Усі дії зі збору, зберігання та обробки даних здійснюватимуться в суворій відповідності до норм GDPR. Діяльність компанії повністю відповідає всім галузевим нормам, визначеним CASRO та Кодексом ICC/ESOMAR.
Застосовуються суворі заходи безпеки щоб захистити всю інформацію як для ключових інформантів й учасників опитування, а також для запобігання несанкціонованому доступу до персональних даних. Жодні персональні дані (імена, номери телефонів або інші контактні дані чи адреси) не збираються, якщо вони не потрібні для проведення інтерв’ю, і жодні персональні дані не зв’язуються з даними, зібраними та проаналізованими під час дослідження. Будь-яка обробка персональних даних здійснюватиметься відповідно до вказівок GDPR.
Етика досліджень
Усі дослідження Rating Group проводяться з дотриманням кодексу етики соціолога Соціологічної асоціації України та внутрішніх політик компанії:
Кожен співробітник компанії проходить систематичне навчання з етичних та інших аспектів збору, управління та захисту даних (включаючи використання та зберігання даних) під час працевлаштування та під час підвищення кваліфікації.
Контактна форма
Маєте запитання?
Заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами у найближчий час