CATI

CATI preview image

CATI (Computer-Assisted Telephone Interviewing) – це телефонне опитування власним кол-центром Rating Group. Це про швидкість збору даних і надійну, репрезентативну вибірку.

2020
заснування кол-центру
100 000+
інтерв’ю на рік
120
операторів

Кількість проведених телефонних опитувань CATI, здійснених Rating Group з 2021 року.

Система і вибірка

CATI-вибірка буває двох видів: загальна репрезентативна та цільова.

Загальна репрезентативна вибірка

Загальна репрезентативна вибірка демонструє погляди населення України, області тощо. Така вибірка є випадковою і формується за допомогою випадкової генерації номерів (RDD – random digit dialing). Це забезпечує рівну можливість потрапити в опитування громадянам в усіх регіонах, де на момент дослідження буде український мобільний зв’язок. Отримані результати можуть бути зважені з використанням останньої наявної демографічної статистики України за даними Держстату від 01.01.2022 (https://www.ukrstat.gov.ua/).

Rating Group використовує програмне забезпечення ViciDial, яке належить нашій компанії і забезпечує різноманітні режими набору номерів (включно з IVR) і дзвінки з випадковим набором цифр (RDD). Кол-центр досягає випадкової вибірки за допомогою програмного забезпечення, яке випадковим чином генерує українські номери мобільних телефонів за кодами трьох найбільших мобільних операторів України: КИЇВСТАР, VODAFONE Україна та LIFECELL.

Цільова вибірка

Використовується тоді, коли потрібно дізнатися погляди якоїсь конкретної категорії населення (наприклад, батьків дітей, які зараз навчаються в молодших класах). На перших цільова вибірка будується так само, як загальна репрезентативна вибірка. Але під час дзвінка на випадковий номер відбувається скринінг: оператор задає респонденту кілька запитань-фільтрів. Якщо респондент відповідає критеріям цільової групи, він/вона потрапляє до цільової вибірки (опитування продовжується). Якщо ж респондент не відповідає критеріям, тоді він/вона не потрапляє до вибірки (розмова завершується).

Контроль якості

Rating Group проводить логічні перевірки набору даних та контролює аудіо інтерв'ю як онлайн, так і в записі. Ми розробили комплексну систему моніторингу та підвищення ефективності наших інтерв'юерів. Вона включає регулярні оцінки за допомогою карт якості та тренінги з метою вдосконалення їхніх навичок та кваліфікації. Зокрема, передбачено такі заходи:

01.
Аудит аудіозаписів протягом перших 2 годин після запуску проекту, який включає перегляд 2 інтерв'ю, проведених кожним оператором.
02.
Постійний перегляд аудіозаписів для операторів, які працюють в компанії менше 2 місяців, з оцінкою 2-4 інтерв'ю на день на кожного оператора.
03.
Аналіз аудіозаписів, які відрізняються більш ніж на 40% від середньої тривалості.
04.
Кожний аудіозапис оцінюється, враховуючи ефективність роботи оператора на підставі конкретних критеріїв.

На основі результатів оцінки застосовуються коригувальні заходи. Якщо виявлені критичні помилки, це призводить до виключення інтерв'ю з набору даних і проведення додаткового навчання та перевірок для оператора. Окрім цього, щонайменше 10% завершених анкет перевіряються контролерами шляхом прослуховування аудіозапису.

Для валідування даних дослідження Rating Group використовує процедури контролю якості відповідей респондентів за допомогою кореляційного аналізу. Перша процедура полягає в конструюванні шкали "якості відповідей", де контролюється час проходження респондентом анкети, варіативність його відповідей, щоб уникнути наскрізного проходження анкети  та додавання в опитувальник питання-перевірки на уважність. Друга процедура передбачає перевірку наявності статистично значимих кореляційних зв'язків між даними різних хвиль опитувань.

Безпека та захист даних

Rating Group дотримується всіх національних законів і норм щодо конфіденційності та GDPR. Усі дії зі збору, зберігання та обробки даних здійснюватимуться в суворій відповідності до норм GDPR. Діяльність компанії повністю відповідає всім галузевим нормам, визначеним CASRO та Кодексом ICC/ESOMAR.

Застосовуються суворі заходи безпеки щоб захистити всю інформацію як для ключових інформантів й учасників опитування, а також для запобігання несанкціонованому доступу до персональних даних. Жодні персональні дані (імена, номери телефонів або інші контактні дані чи адреси) не збираються, якщо вони не потрібні для проведення інтерв’ю, і жодні персональні дані не зв’язуються з даними, зібраними та проаналізованими під час дослідження. Будь-яка обробка персональних даних здійснюватиметься відповідно до вказівок GDPR.

Етика досліджень

Усі дослідження Rating Group проводяться з дотриманням кодексу етики соціолога Соціологічної асоціації України та внутрішніх політик компанії:

Кожен співробітник компанії проходить систематичне навчання з етичних та інших аспектів збору, управління та захисту даних (включаючи використання та зберігання даних) під час працевлаштування та під час підвищення кваліфікації.

Контактна форма

Маєте запитання?

Заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами у найближчий час

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.