CAWI

CAWI (Computer-Assisted Web Interviewing) – це опитування, коли респонденти отримають онлайн-анкету та самі її заповнять.
Формат
CAWI проводяться на онлайн-платформі для опитувань Rating Online (власна розробка компанії). Для програмування анкет та збору даних використовується відкрите програмне забезпечення Lime Survey (LimeSurvey GmbH, Гамбург, Німеччина). Це ПЗ постійно оновлюється та вдосконалюється спільно з фахівцями з Німеччини, Латвії та Норвегії.
Дизайн опитування орієнтований на користувача і має оптимізовану мобільну версію для зручного заповнення на смартфонах. Система підтримує широкий спектр типів питань та шкал: наприклад, матричні запитання, семантичні диференціали, відкриті запитання зі стандартизованим числовим введенням і запитання з зображеннями та відео.
Вибірка
Онлайн-опитування Rating Group не використовують панельні вибірки. Замість цього, застосовується випадкова вибірка та різні канали розсилання запрошень для забезпечення максимального охоплення аудиторії.
Цільовою аудиторією опитування, проведеного через нашу онлайн-платформу, є населення України віком від 18 років і старше, яке користується смартфоном і має доступ до Інтернету на час проведення опитування. Під ці умови підпадають понад 80% дорослого населення України.
Для забезпечення репрезентативності вибірки в онлайн-опитуваннях ми використовуємо метод попередніх дзвінків для запрошення учасників до участі в опитуванні. Цей процес полягає у генерації українських номерів (як описано раніше в розділі CATI) та розсиланні запрошень на участь в онлайн-опитуванні.
Контроль якості
Для опитувань методом CAWI процедура контролю якості полягає у створенні шкали «якість відповідей». Кожен елемент цієї шкали оцінюється як 0 або 1 бал, який надається кожному респонденту в залежності від обраних критеріїв.
Дані виключаються з аналізу у випадку, якщо сума отриманих балів перевищує встановлений поріг. Поріг виключення вибирається індивідуально для кожного набору даних залежно від аналізу описової статистики, проведеного після створення шкали, щоб уникнути виключення такої кількості випадків, яка може зашкодити подальшому аналізу.
Як додатковий захід, проводиться аналіз основної описової статистики та кореляцій як по первинним, так і по очищеним файлам, щоб перевірити якість процедур забезпечення якості даних.
Елементи, які входять до «шкали якості відповідей», включають:
Час, необхідний респонденту для заповнення анкети.
Варіацію відповідей для контролю за лінійністю.
Правильні відповіді на хитрі питання для перевірки участі респондента в опитуванні.
Також використовуються контрольні функції для забезпечення якості та цілісності онлайн-зібраних даних, включаючи заходи для запобігання учасникам брати участь у опитуванні кілька разів.
Технічні можливості платформи також включають можливість відстеження джерела, з якого респондент отримав доступ до опитування. Після завершення обробки даних проводиться ретельний та докладний аналіз. Ця багатопланова оцінка включає як логічні, так і технічні перевірки для гарантії цілісності, точності та загальної якості отриманих даних.
Логічні перевірки передбачають аналіз даних на наявність послідовності, зв'язку та відповідності заздалегідь визначеним критеріям. Технічні перевірки охоплюють перевірку форматів даних, виявлення та вирішення будь-яких аномалій або розбіжностей та забезпечення відповідності даних визначеним стандартам.
Безпека та захист даних
Rating Group дотримується всіх національних законів і норм щодо конфіденційності та GDPR. Усі дії зі збору, зберігання та обробки даних здійснюватимуться в суворій відповідності до норм GDPR. Діяльність компанії повністю відповідає всім галузевим нормам, визначеним CASRO та Кодексом ICC/ESOMAR.
Застосовуються суворі заходи безпеки щоб захистити всю інформацію як для ключових інформантів й учасників опитування, а також для запобігання несанкціонованому доступу до персональних даних. Жодні персональні дані (імена, номери телефонів або інші контактні дані чи адреси) не збираються, якщо вони не потрібні для проведення інтерв’ю, і жодні персональні дані не зв’язуються з даними, зібраними та проаналізованими під час дослідження. Будь-яка обробка персональних даних здійснюватиметься відповідно до вказівок GDPR.
Етика досліджень
Усі дослідження Rating Group проводяться з дотриманням кодексу етики соціолога Соціологічної асоціації України та внутрішніх політик компанії:
Кожен співробітник компанії проходить систематичне навчання з етичних та інших аспектів збору, управління та захисту даних (включаючи використання та зберігання даних) під час працевлаштування та під час підвищення кваліфікації.
Контактна форма
Маєте запитання?
Заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами у найближчий час