Змішані методи

Змішані методи – це можливість поєднати різні інструменти й отримати найбільш інформативні дані. Кількісне та якісне. Репрезентативність і глибина. Швидкість і надійність.
Комбінації
Комбінації змішаних методів не обмежуються списком нижче. Але ось декілька типових міксів.
CATI + CAWI
Це поєднання двох потужних кількісних методів: CATI (телефонне опитування) та CAWI (онлайн-опитування через самозаповнення анкети).
Оператор подзвонить респонденту (випадкова вибірка телефонних номерів) і запросить пройти онлайн-опитування самостійно за індивідуальним посиланням у зручний час.
Поєднання людиноцентричного підходу та цифрової зручності: Ви будете мати репрезентативну вибірку, найвищу досяжність респондентів і найбільш щирі відповіді.
Кількісний + якісний етап
Це ефективний варіант, коли потрібно дослідити думку респондентів з різних боків.
Спершу проводиться кількісний етап – наприклад, CATI, CAWI чи CAPI. Ви будете знати основні тенденції, репрезентативну статистику. Але що, якщо потрібно зрозуміти респондентів глибше?
Тоді далі проводиться якісний етап – глибинні інтерв’ю або фокус-групові дискусії. Так Ви дізнаєтеся людські історії, які стоять за числами.
Якісний + кількісний етап
Це хороший варіант, коли треба зробити кількісне опитування, але тема ще малодосліджена.
Спершу проводиться якісне дослідження: глибинні інтерв’ю та/або фокус-групові дискусії. Так можна дізнатися, які взагалі існують думки, бачення, причини, емоції, бар’єри та мотиватори в респондентів.
На основі результатів якісного етапу формуються гіпотези та складається кількісна анкета.
Проводиться кількісне дослідження: CATI, CAWI чи CAPI. Перевіряються гіпотези та знаходяться реальні масштабні тенденції. Відповіді 1000 респондентів є більш показовими, ніж коли респондентів 10 або 100.
Рекрутинг з кількісного до якісного етапу
Уявімо, перед глибинними інтерв’ю або фокус-груповими дискусіями проводився кількісний етап дослідження. Тоді респонденти для якісного етапу можуть бути набрані серед респондентів кількісного етапу.
Безпека та захист даних
Rating Group дотримується всіх національних законів і норм щодо конфіденційності та GDPR. Усі дії зі збору, зберігання та обробки даних здійснюватимуться в суворій відповідності до норм GDPR. Діяльність компанії повністю відповідає всім галузевим нормам, визначеним CASRO та Кодексом ICC/ESOMAR.
Застосовуються суворі заходи безпеки щоб захистити всю інформацію як для ключових інформантів й учасників опитування, а також для запобігання несанкціонованому доступу до персональних даних. Жодні персональні дані (імена, номери телефонів або інші контактні дані чи адреси) не збираються, якщо вони не потрібні для проведення інтерв’ю, і жодні персональні дані не зв’язуються з даними, зібраними та проаналізованими під час дослідження. Будь-яка обробка персональних даних здійснюватиметься відповідно до вказівок GDPR.
Етика досліджень
Усі дослідження Rating Group проводяться з дотриманням кодексу етики соціолога Соціологічної асоціації України та внутрішніх політик компанії:
Кожен співробітник компанії проходить систематичне навчання з етичних та інших аспектів збору, управління та захисту даних (включаючи використання та зберігання даних) під час працевлаштування та під час підвищення кваліфікації.
Контактна форма
Маєте запитання?
Заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами у найближчий час