CAPI

CAPI preview image

CAPI (Computer-Assisted Personal Interviewing) – це очне опитування з використанням планшета: респондент відповідає на запитання, а інтерв’юер одразу фіксує відповіді на планшеті. Це сучасна класика соціології. Це про надійність і конфіденційність.

2010
заснування власної мережі
30 000+
інтерв’ю на рік
500
інтерв’юерів в Україні

Формат

Група Рейтинг володіє фірмовим програмним забезпеченням: системою EPOLL©. Це програмний комплекс для соціологічних досліджень, який включає в себе програму для опитувань на базі операційної системи Android і серверного програмного забезпечення для оперативної обробки інформації, попереднього аналізу даних, контролю за якістю збору даних, а також автоматичної генерації набору даних.

EPOLL підтримує:

  • Всі можливі типи питань: закриті, відкриті, комбіновані та будь-які інші питання, які можна декодувати.

  • Функції випадкової ротації альтернатив, фільтрації питань, програмування логічних переходів та взаємовиключних альтернатив.

Rating Group використовує 500 сучасних планшетів з EPOLL, які пропорційно розподіляються по всіх регіонах України. Планшети постійно підключені до Інтернету (3G або 2G). Після успішного завершення опитування результати автоматично відправляються на наш сервер, створюється набір даних. Якщо в області слабкий інтернет-зв'язок, опитування все одно проводиться за допомогою планшета з програмним забезпеченням EPOLL. Як тільки інтерв'юери потрапляють в зону з кращим покриттям інтернету, дані з планшета відправляються на сервер Rating Group.

Вибірка

Є дві типові види CAPI-вибірки: загальна репрезентативна та квотна.

Загальна репрезентативна вибірка

Це випадкова стратифікована багаторівнева вибірка. Для вибору населеного пункту використовується протокол “випадкового маршруту”. У вибраних населених пунктах респонденти обираються випадковим чином. Далі інтерв'юер складає список усіх членів сім'ї, які мають право голосу (старше 18 років), і респондент обирається за принципом “наступного дня народження”. 

Квотна вибірка

Це також репрезентативна випадкова стратифікована багаторівнева вибірка. Але тут категорії респондентів можуть набиратися за певними квотами. Це коли потрібно, наприклад, детальніше порівняти декілька соціальних категорій або глибше дослідити певну категорію.

Контроль якості

Rating Group проводить логічні перевірки набору даних та контролює аудіо інтерв'ю як онлайн, так і в записі. Ми розробили комплексну систему моніторингу та підвищення ефективності наших інтерв'юерів. Вона включає регулярні оцінки за допомогою карт якості та тренінги з метою вдосконалення їхніх навичок та кваліфікації. Зокрема, передбачено такі заходи:

01.
Програмне забезпечення EPOLL на планшеті дозволяє вести аудіозапис інтерв’ю, фіксувати маршрут інтерв’юерів і контролювати ефективність їхньої роботи.
02.
Перед проведенням опитування інтерв’юери проходять ретельний інструктаж. 
03.
Супервізори проінструктовані щодо контролю якості проведення інтерв’ю.

Вони можуть прослуховувати аудіозаписи з планшетів, переглядати метадані про роботу інтерв’юера, фіксувати аспекти, які потребують потенційного вдосконалення або уваги з боку Rating Group, і надавати практичні рекомендації інтерв’юерам.

04.
Для валідизації даних дослідження Rating Group використовує процедури контролю якості відповідей респондентів за допомогою кореляційного аналізу.

Перша процедура полягає в конструюванні шкали "якості відповідей", де контролюється час проходження респондентом анкети, варіативність його відповідей, щоб уникнути наскрізного проходження анкети та додавання в опитувальник питання-перевірки на уважність.

Друга процедура передбачає перевірку наявності статистично значимих кореляційних зв'язків між даними різних хвиль опитувань.

Безпека та захист даних

Rating Group дотримується всіх національних законів і норм щодо конфіденційності та GDPR. Усі дії зі збору, зберігання та обробки даних здійснюватимуться в суворій відповідності до норм GDPR. Діяльність компанії повністю відповідає всім галузевим нормам, визначеним CASRO та Кодексом ICC/ESOMAR.

Застосовуються суворі заходи безпеки щоб захистити всю інформацію як для ключових інформантів й учасників опитування, а також для запобігання несанкціонованому доступу до персональних даних. Жодні персональні дані (імена, номери телефонів або інші контактні дані чи адреси) не збираються, якщо вони не потрібні для проведення інтерв’ю, і жодні персональні дані не зв’язуються з даними, зібраними та проаналізованими під час дослідження. Будь-яка обробка персональних даних здійснюватиметься відповідно до вказівок GDPR.

Етика досліджень

Усі дослідження Rating Group проводяться з дотриманням кодексу етики соціолога Соціологічної асоціації України та внутрішніх політик компанії:

Кожен співробітник компанії проходить систематичне навчання з етичних та інших аспектів збору, управління та захисту даних (включаючи використання та зберігання даних) під час працевлаштування та під час підвищення кваліфікації.

Контактна форма

Маєте запитання?

Заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами у найближчий час

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.