Новини
01.09.2025
Rating Group, Львівський медіафорум й IMS презентували дослідження «Сегменти медіааудиторії в Україні»

Соціологічна групи "Рейтинг" (Rating Group), Львівський медіафоруму й International Media Support (IMS) представили результати нового дослідження «Сегменти медіааудиторії в Україні». Подія відбулася 29 серпня 2025 у Київінформ пресцентрі.
Спікери заходу:
- Олексій Антипович, директор Соціологічної групи «Рейтинг» (Rating Group)
- Зураб Аласанія — медіа радник IMS (International Media Support)
- Ольга Білоусенко — керівниця дослідницького відділу ГО «Львівський медіафорум»
Дослідження показало, як розподіляються українці за своїм медіаспоживанням, яким медіа найбільше довіряють і як протидіють дезінформації.
"Дякуємо International Media Support і Львівському медіафоруму за це дослідження...Ми разом присвятили місяць розробці методології та дуже фахово підійшли до питання до дезінформації...До більш вразливої аудиторії належать 59% українців. Але найцікавіше виявилося не це: вразливі до дезінформації всі категорії споживачів (і традиційних медіа, і онлайн, і "всеїдні", і ті, хто взагалі уникають інформації", - Олексій Антипович, директор Соціологічної групи "Рейтинг"
Матеріали:
Методологія