01.09.2025

Rating Group, Львівський медіафорум й IMS презентували дослідження «Сегменти медіааудиторії в Україні»

Світлина: Київінформ Пресцентр

Соціологічна групи "Рейтинг" (Rating Group), Львівський медіафоруму й International Media Support (IMS) представили результати нового дослідження «Сегменти медіааудиторії в Україні». Подія відбулася 29 серпня 2025 у Київінформ пресцентрі.

Спікери заходу:

  • Олексій Антипович, директор Соціологічної групи «Рейтинг» (Rating Group)
  • Зураб Аласанія — медіа радник IMS (International Media Support)
  • Ольга Білоусенко — керівниця дослідницького відділу ГО «Львівський медіафорум»

Дослідження показало, як розподіляються українці за своїм медіаспоживанням, яким медіа найбільше довіряють і як протидіють дезінформації.

"Дякуємо International Media Support і Львівському медіафоруму за це дослідження...Ми разом присвятили місяць розробці методології та дуже фахово підійшли до питання до дезінформації...До більш вразливої аудиторії належать 59% українців. Але найцікавіше виявилося не це: вразливі до дезінформації всі категорії споживачів (і традиційних медіа, і онлайн, і "всеїдні", і ті, хто взагалі уникають інформації", - Олексій Антипович, директор Соціологічної групи "Рейтинг"

Матеріали:

Методологія