Прес-релізи

20.03.2013

Ставлення киян до ідеї виносу гіпермаркетів за межі міста

 Згідно з результатами дослідження, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг», абсолютна більшість опитаних киян (78%) не підтримують ініціативу винести всі супермаркети та гіпермаркети за межі міста не менше ніж на 5 км. Позитивно ставляться – лише 14%. Разом з тим для 5% – це байдуже, а 3% – не визначилися з цього приводу.

Характерно, що чим молодше респонденти, чим вища у них освіта, тим менше вони підтримують ініціативу винести гіпермаркети за межі міста. Зокрема, ідею не підтримують понад 80% молоді.

 

Жінки також менше підтримують ідею, ніж чоловіки.

 

Аудиторія дослідження: населення Києва віком від 18 років і старші. Вибіркова сукупність: 1060 респондентів. Метод дослідження: телефонне опитування, вибірка репрезентативна за віком, статтю та районами Києва. Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень близьких до 50% похибка становить не більше 3,1%, для значень близьких до 30% - не більше 2,8%, для значень близьких до 10% - не більше 2%. Терміни проведення дослідження: 25 лютого – 6 березня 2013 р.

Методологія